Että näin se aika vierähti. Ei tullut kynäiltyä näemmä kokonaiseen vuoteen mutta josko tänä vuonna sitten paremmalla onnella. Ei tosin ollut kovin suuria mullistuksia vuden 2015 osalta edes tarjolla eli sen puoleen tauko taisi tehdä tehtävänsä. Mutta nyt kulkee, sanat ja tossut, joten josko tästä taas rupeama käynnistyisi.
Vuoteen mahtui loukkaantumisesta paranemista ja uutta kremppaa, mutta opin olemaan itselleni armollisempi ja lepo hoiti oireita vaikka pään olikin välillä vaikea pysyä mukana. Kisoja jäi väliin mutta who cares! Tänä vuonna koitan jatkaa "järki käteen" -teemalla.
Eli mistä siis nyt on kyse? Juoksu on taas listalla ykkönen, kulkee ja katsotaan minne yltää. Kisoja on buukattuna sekä keväälle että syksylle, puolikasta ja kymppiä. Lumi ei enää harmita juoksujen tiellä, kolme vuotta sitten varastoa ruuhkauttamaan hankittu suksipaketti on nähnyt päivänvalon ja sivakoitua on tullut niin paukkupakkasissa kuin plussakelillä. Eilen tosin orastava "kurkkutuntuma" sai kaivamaan kuntoilureleet kaapista ja juoksu/hiihto vaihtui kotitreeniin. Sama kurkkukivun orastus jätti treenit kokonaan väliin.
| Kaapin perukoilta kaivettuja aarteita |
| Vilman tehotreeni on tän hetkinen suosikki |
Tiistai: kotijumppa 45 min. Pääasiassa tuota VilmaP-ohjelmaa yhdistettynä muihin liikkeisiin
Keskiviikko: juoksu 8,4 km
Torstai:uimahallissa lillimistä (yritin jotain vatsoja siellä tehdä mut pääaisassa vaan olin. Ei taideta laskea urheiluksi ;-))
Perjantai: hölkkä 5,3 km työporukan kanssa
Sunnuntai: kotijumppa 45min.
Tässä tämä alku. Aikomuksena olis vinkkailla tässä mahd. pian erilaisista juoksuun soveltuvista "tukipalveluista" sekä kevään (ja juoksuvuoden 2016) tavoitteista. Stay tuned, I`m back :-)
Edit. Pahoittelut kuvien laadusta! Koitan saada kaivettua oikean kamerankin taas esille..
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti