Tästä se alkaa, päiväkirjamainen kokoelma erään naisen elämää. Luettuani vuosia erilaisia blogeja huomasin hakevani sellaista yhdistelmää kirjoituksia, jossa ei keskitytä pelkästään kodin sisustamiseen tai urheiluun. Vielä en moista ole löytänyt (vinkata saa, jos moinen on jo olemassa) joten päädyin aloittamaan itse kirjoittamaan omasta elämästäni.
Alkuun muutama sananen minusta. Olen kahden lapsen äiti pääkaupunkiseudulta. Asumme kaksi vuotta sitten hankkimassamme ja remontoimassamme 60-lukulaisessa rivitalossa. Sisustuksellinen maailmani on moderni ripauksella jotakin perinteistä. Sitä perinteistä ei toistaiseksi ole kuitenkaan tullut hankittua..
Mitä sitten tulee harrastuksiin olen henkeen ja vereen juoksun puolesta puhuja. Entisenä yleisurheilijana urheilu on aina ollut osa elämääni ja reilu vuosi sitten hurahdin puolimaratoneihin. Tähän mennessä moisia on takana vasta kaksi, kaksi vielä tämän vuoden puolella edessä. En siis ole asiantuntija enkä sellaisena halua esiintyä. Koen kuitenkin että tälläkin saralla voisi muutkin ehkä hyötyä vinkeistäni.
Miksi otsikkona toimii itseni herra? Tämän syksyn ensimmäiset kaksi kuukautta vietän opintovapaalla päivätyöstäni pätevöittämällä itseäni. Samalla tulee testattua omaa motivaatiota ja itsenä kirittämistä myös opintojen osalta.
Sen voin luvata että asukuvia ei tarkoituksellisesti täällä julkaista. Mutta kai kuitenkin on paras olla vannomatta mitään..
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti