lauantai 22. huhtikuuta 2017

Tänään kisataan!!!

Se on nyt sitten kauden ensimmäisen kisan aika. Kausi ei perinteisesti ala varsinaisella "lappujuoksulla" vaikka numerolappua paitaan kiinnitetäänkin. Lähdetään nimittin kaverin kanssa hupisarjassa kisamaan City Survivors-kilpailuun. Kyseessä on Amazing Race-tyyppinen aivokapasiteettiä ja näppäryyttä haastava kaupunkisuunnistus Helsingin keskustassa.


Tiimimme päätti varustautua kisaan yhdenmukasella kuosilla, haasteena vaatetukselle asettaa tuo melko oikuttelevaksi lupailtu sää. Juoksumatkaa veikataan kertyväksi noin 10km, riippuen tietysti siitä, kuinka sukkelasti selviää rastilta toiselle. Ja koska juoksumatkaa rastilta toiselle on noin 1km, uskallan lähteä matkaan vaikka jalka keskiviikon lenkillä taas alkoikin oirehtimaan 🙄.

Eilinen kampaajakäynti tosin antoi osviittaa oireen alkuperästä. Kampajani kun on itsekin juoksun intohimoinen harrastaja, kertoi kärsineensä vastaavasta vaivasta aikaisemmin ja neuvoi tsekkaamaan etureiden kalvot. No nehän on jumissa kun mitkä!! Eilen sitten aloitin sekä hieronnan että putkirullailun ja tänään on jo heti hienoista helpotusta havaittavissa. Tätä siis nyt jatketaan ja juoksun kanssa pitää valitettavasti yrittää ottaa rauhallisesti...

Nyt keräämään kamoja kasaan ja vermettä päälle. Kisaraporttia seuraa siis vielä viikkiksen ikna!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti