Kun aamuissa kerrankin on joustoa, olen joka aamu ehtinyt myös Hesarin pariin. Arkisin itse aviisi ei meille tule paperisena vaan lueskelen kyseisen lehden nettiversiota. Samalla nautiskelen vaihtelevan koostumuksen aamiaistarpeita. Kahvi ja tuoremehu ovat vakituinen osa aamupalaa, muut vaihtelevat fiilispohjalta.
Kahvia juon maidolla (=maitoa kahvilla) ja tuon kuvassa näkyvän kupin täytän aamiaisen aikana kahdesti :-) Riittävä päiväannos, eikä kahvia tule aamun jälkeen keiteltyä. Viimeaikoina olen palannut tuon Alpron soija-maidon pariin. En varsinaisesti pidä kahvissa sokerista, mutta tuon maidon hienoisen sokerisen maun koen antavan juuri sopivasti makeutta. Ja kun laittaa maitoa riittävän paljon, siis paljon, ei kahvi edes mene rakeiseksi.
Vaikka tunnustaudunkin aamuihmiseksi, en koskaan ole oppinut käyttämään aamua urheilemiseen. Juoksulenkit ajoittuvat aina iltapäivälle/illalle, samoin muu urheilu. En vain osaa lähteä liikkumaan ilman, että olen syönyt. Poikkeuksen toki tekee työmatkapyöräily, jolloin pakkaan eväät reppuun ja keitän kahvit vasta työpaikalla. Tässäkin varmaan on kullakin omat tapansa. Itselle juoksu toimii myös "pään tyhjentämisenä", aamulla tälle ei niinkään ole tarvetta, iltaisin sen sijaan enemmänkin. Juoksulenkillä kuuntelen aina musiikkia, joka toimii sekä vauhtitsempparina että ajatusten karkoittajana :-)
Flunssa alkaa taittumaan ja polvikin osoittaa paranemisen merkkejä.. Varovaisena toiveena on siis ensi viikolla saada kiskoa taas lenkkarit jalkaan!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti