keskiviikko 27. elokuuta 2014

Hyvä fiilis

Tänään on ollut hyvä päivä, kaikin puolin. Tiedätte varmasti sen tunteen, kun kaikesta tekemisestä jää hyvä mieli, oli se sitten aamuksi sovittu haastattelu tai kohtaaminen kaupan kassalla. Tänään mulla on ollut juuri sellainen päivä. Ja kyllä, istuskelen parhaillaan lenkkikamat päällä ja odottelen lounaan laskeutumista. Flunssa selätetty ja jalka..no katsotaan sitä tarkemmin lenkin jälkeen. Pääsen siis vihdoin palaamaan tuohon Asics appsin laatimaan ohjelmaan. Tänään edessä ei ole kuin 5km kevyt lenkki mikä sopii mainiosti lenkkikunnon testaamiseen.

Jotain muutakin uutta juoksuun (ja sen oheen) olen tullut hankkineeksi. Kävin tänään noutamassa Anttilan verkkokaupasta tilaamani Gymsticin putkirullan. Kokeilen nyt sitäkin tälle jalalle. Ainakin sattui pirusti kun sitä hetimiten testailin, toivon mukaan kuuluu asiaan.. Viikonloppuna kävin hakemassa myös Philipsin langattomat kuulokkeet. Päädyin nyt aikaisemmin johdollisilla nappikuulokkeilla juostuni sangalliseen malliin, jotta pysyisivät paremmin päässä. Mallin tarkempia speksejä löytyy tästä.


Koska jääkaappi ammotti suhteellisen tyhjänä, kääräisin kaapista löytyneistä aineksista couscous-salaatin. Lenkkiä ajatellen tarvitsin jotakin energiapitoista muttei liian raskasta. Ei se kaappi sentään ihan tyhjä ollut, viinirypäleitä, kurkkua, mozzarellaa ja kirsikkatomaatteja onnistuin löytämään sen couscousin oheen. 


Päälle vielä Rainbow Nutmix-pähkinöitä sekä kuivattua sipulia ja salaattikastiketta. Kastikesuosikki on jo pidempään ollut Felixin caesar, mitä olen tottunut käyttämään suhteellisen (tai suhteettoman) paljon. Sopii melkein salaattiin kun salaattiin. En tosin iljennyt ottaa kuvaa salaatista kastikkeen laittamisen jälkeen, sen verran olisi täytteet hävinneet näkyistä :-)


Viikonloppuna jalan kuntoa tuli testattua Stadikalla Cheekin keikalla. Sen verran innoissaan tuli hypityä ja pompittua että uskon jalan moisen höykytyksen seurauksena kestävän lenkkeilyäkin :-) Aikomuksena oli viedä keikalle kamera mukaan mutta lipuissa annetun ukaasin johdosta päädyin jättämään kameran kotiin. Alla olevia tunnelmakuvia tuli siis näpsittyä kännykällä (mistä syystä laatu on kyseenalainen..). Mahtis keikka ja hyvä tunnelma, kaatosateesta ja ukkosesta huolimatta.





Loppuun vielä tunnelmakuva viikonlopun metsäpiipahdukselta. Sen verran lähellä kulki autotie tuota löytynyttä puolukkapaikkaa, että saivat marjat jäädä paikoilleen kulkijoiden silmäniloksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti