Kaikkea juoksurintamalla tapahtunutta en jaksa lähteä heti tässä purkamaan. Muutamat ajankohtaisimmat kuulumiset jos saisin ylös niin sillä mennään. Kisoja on taas kalenteroituna yksi jos toinen, niistä sitten tarkemmin kun sen aika koittaa.
Tämän hetken kuulumisia voisi summata siten että tällainen suht haasteellinen talvi on innostanut kehittelemään erilaisia ratkaisuja juoksukunnon ylläpitämiseen. Tavoitteena on edelleen päästä se 3 kertaa viikossa juoksemaan, nyt viimeiset viikot on menneet siten että kerran viikkoon olen siirtynyt sisätiloihin juoksemaan. Kiitos kollegan, jonka olen saanut seurakseni Kisahallin juoksumatolle. Menee muuten vauhdilla sekin puuha kun samalla voi rupatella kuulumisia (ja yrittää olla häiritsemättä aamuäkeitä eläkeläisiä, pahoittelut vielä sinulle vanhempi herrasmies! Ei tainneet smoothie-vinkit upota 7:10 aamulla 😉).
Kertaalleen sain siipan heittämään minut ja juoksureleet Esport Arenalle. 25 kierrosta sisärataa shortseilla, napit korvilla ja täysiä luukuttaen. Oli muuten yllättävän positiivinen kokemus, nastalenkkareilla hinkkaamisen sijaan. Harmi, että kyseinen pytinki sijaitsee just sen verran kaukana kotiresidenssistä ettei sinne tule useammin päästyä.. Ens vkolle ollaan kaverin kanssa kaavailtu Liikuntamyllyä, pitänee tsekata ettei siellä vaan ole tupa täynnä.
Muutoinkin on huomaamatta tullut lisättyä kavereiden kanssa juoksentelua. Jotenkin huomaa että matka taittuu kun huomaamatta ja hyöty asioiden puimisestakin hoituu siinä sivussa. Oon myös pyrkinyt raivaamaan kalendaariosta tilaa HCR:n ja HHM:n yhteislenkeille, niistäkin saa uutta intoa ja erilaisia vinkkejä. Viime viikon yhteislenkki oli kyllä niin tarpeen, kun jo valmiiksi tukeilta tuntuneet jalat vetreytyi kummasti hyvässä seurassa. Sain samalla hyviä vinkkejä uuden juoksukellon hankintaan.
Nyt kutsuu lenkki, sen jälkeen valmistautumista illanviettoon. Lenkkiä ajatellen söin tavanomaista tukevamman aamiaisen, koostuen kauralesepuurosta, punajuurella (keitetty, toim.huom.) höystetystä smoothiesta, tuoremehusta, ruisleivästä sekä kahvista. Pikaisiin kuulemisiin!
Edit. Yritin kuumeisesti saada kuvia linkattua tähän juttuun vaan ei anna tuo nyt kun yhden laittaa.. Säätö jatkuu, koittakee kestää 😏
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti