torstai 16. maaliskuuta 2017

Hyvinvointia itselle





Sain viimein tänään pitkästä aikaa kammettua itseni hierontaan. Viikon verran vaivannut niskajumi pakotti asiantuntijan pakeille ja onnistuin saamaan vakihierojalleni Olo ok-putiikkiin ajan pikaisella varoitusajalla. Olen kyseisessä paikassa käynyt nyt reilun vuoden verran, mutta siis noh, tämä kerta oli kolmas. Aikaisemmilla kerroilla olen pyytänyt apua juoksussa kipeytyneisiin koipiini ja tuolloin olen varannut vain 30min ajan. Tuo juiliva niska oli sen verran jumissa että varasin suoraan 50min mikä olikin hyvä. Päästiin vasta alkuun, mutta pahin kolotus jäi paikan lavitsalle.



Niskat ovat aikaisemmin olleet mulla se vähiten harmaita hiuksia aiheuttava osa-alue, mutta nyt tunnustan räplänneeni ehkä turhankin paljon älyvehkeitä, joka lienee syy moiselle jumittamiselle. Toisaalta hieroja informeerasi meikäläisen koko oikean puolen aina ahteriin saakka olevan täysin jumissa, joten tuumasimme saattaisikoha moinen johtua sittenkin nastalenkkareista luopumisesta. Mulla kun on traumaa tuon oikean kinttuni kanssa niin saattaa olla, että olen alitajuisesti nyt sitten ruvennut jalkaa varomaan kun kesätossuihin siirryin.


Sain hierojalta ohjeen koittaa tänään lepuuttaa niskaani ja yrittää tehdä lyhyemmän työpvän. Ei kai tätä kirjoittelua siihen lasketa eihän (heh :-)). Varasin nyt saman tien heti ensi viikolle uuden ajan, jotta edelleen sinne selkään jäänyttä jännitystä saatasiin heltymään. Samalla muistin taas, miksi työpöydälläni majailee se vesipullo (tyhjänä..). Kuulemma vettä tulee juoda, ainakin hieronnan päälle, mutta muutonkin. Myönnän, että pyöräilyn jäljiltä taidan normaalisti mennä liian niukilla vesivarannoilla, joten yritän sen osalta parantaa jatkossa tapani. Eli vesipulloa sitten mukaan jatkossa joka paikkaan :-)


Hyvinvointiteeman kruunasi Trattoria Sognon tattirisotto, minne siskoni kutsui lounastamaan. Samalla nyt sain annettua palautetta kyseisen paikan buffet-pöydän salaattivalikoimista. Moneen kertaan on tullut sieltä lautaselle vain vihersalaattia (tällä siis tarkoitan todella vain niitä salaatinlehtiä) kun kaikkeen muuhun on sotkettu joko couscousia tai pastaa.. Josko jatkossa olisi myös meille ei vehnää nauttiville jotakin monipuolisempaa tarjolla...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti