lauantai 11. maaliskuuta 2017

Juoksuun intoa lehdistä?



Kuten monesti olen maininnut, olen saanut parhaat vinkit juoksuun kavereilta. Toisten juoksijoiden parhaat tärpit suhteutettuna usein kavereiden tietoon siitä, millainen olen juoksijana ovat boostabneet menoani viimeisen vuoden aikana ihan uusiin sfääreihin. Samoin osallistuminen erilaisiin yhteisjuoksuihin on opettanut konkreettisesti uusia tapija juoksutekniikkaan sekä treenien vaihtelevuuteen.





Uusimmat Fit ja MeNaikkoset Sport mainostivat kumpainenkin etukansissaan juoksemista ja houkuttivat perehtymään aviisien tarjontaan. Toinen lehdistä tulee kotiin kannettuna ja toinen löysi tiensä lounaseväiden kylkiäisenä 😉 Mitä jäi käteen ja mikä oli paras anti?

Liekö omien tietojen pohja jo vankka vai olikohan molemmat jutut kuitenkin suunnattu enemmän houkuttimiksi aloittaa juoksuharrastus, sillä varsinaisesti en mitään uutta saanut na. fikkaan. Ehkä mielenkiintoisin raportti oli juoksujalkaa-blogistin lenkkaritesti (toim.huom. en ole uusia tossuja ostamassa 😀). Muutoin perusinfopakettina hiljaa-hyvää-tulee kannattaa itselläkin pitää mielessä. Muutoin venyttelyt, ravinto ym. juoksuun liippaava on jo sen verran koeteltu, että taidan vaan olla kyseisille artikkeleille väärää kohderyhmää.



Pikkupalstalta bongasin mielenkiintoisen kirjavinkin, mistä laitoinkin heti kirjastolle varauksen. Kirsi Valastilta ilmestyy ensi viikolla opus juoksemisesta, mikä taitaa meikäläiselle olla oivallinen seuraavaksi lukemistoksi. Nyt on pöydällä vielä Haruki Murakamin "Mistä puhun kun puhun juoksemisesta?"-teos, joka on sangen mielenkiintoinen. Moisen vinkin sain edellisestä Juoksija-lehdestä eli taitaa näissä aviiseissa jotain infoa aina olla.



Jos ihan rehellisiä ollaan niin parasta antia mainituissa lehdissä oli ah niin ihanat vaatteet 😍 Ja Sportin kikherne-resepti meni pienellä tuunauksella myös heti testiin!


Vaikka sää on mahtava ja juoksu polttelisi kovasti, tämä päivä on pyhitetty hyvin syömiselle. Brunssi Töölön Relovessa sai jo navan paukkumaan mutta vielä pitäisi saada tilaa siskon synttäridinnerille.. Lenkki kutsuu huomenna, sää onneksi näyttää jatkuvan tämän päivän kaltaisena😊

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti